Udany 2019 rok!
To był dobry rok dla Nowej Górnej. W naszym centrum zanotowano wzrost obrotów, ale także wzrosły wydatki przypadające na jednego klienta. Spora w tym zasługa m.in. ostatnich inwestycji oraz odświeżenia wizerunku Nowej Górnej.
W 2019 roku w naszym centrum odnotowano wzrost wydatków w przeliczeniu na jednego klienta, wynosił on ponad 4,7%. Taki wynik to konsekwencja zmian, które nastąpiły w ostatnim czasie w Nowej Górnej z rebrandingiem i nową identyfikacją wizualną na czele, podkreślającą odświeżony wizerunek obiektu. Od października 2019 roku centrum sygnowane jest nową nazwą – Nowa Górna, co podkreśla jego lokalny charakter. Dodatkowo wystartował nowy, przejrzysty serwis internetowy www.nowa-gorna.pl.
Rebranding otworzył nowy rozdział w historii obiektu, w którym planowane są kolejne modernizacje, odświeżenie oferty, a nawet rozbudowa o retail park.
W 2019 roku w Nowej Górnej otwarty został salon Rebel Electro oraz przedłużono umowy z obecnymi tu od lat i popularnymi markami np. Vision Express. Nowy kierunek rozwoju oraz zmiana nazwy wpłynęły na lepsze wyniki sprzedaży najemców – szczególnie widoczne są wzrosty obrotów w segmencie usług.
Ubiegły rok to także start autorskiego projektu Centrum Nowa Górna pod nazwą PLIS – Punkt Lokalnych Inicjatyw Społecznych. W jego ramach w centrum już od blisko roku prezentują swoją działalność łódzkie fundacje i stowarzyszenia, a także mają możliwość m.in. prowadzenia akcji edukacyjnych czy charytatywnych. Ta inicjatywa ma na celu zachęcić łodzian do aktywnego uczestniczenia w życiu społeczności lokalnej oraz niesienia pomocy innym.
Docelowo Nowa Górna będzie funkcjonowała jako nowoczesne centrum handlowe typu convenience, w którym obok znakomitej oferty spożywczej, nasi klienci znajdą także atrakcyjną ofertę sklepów, usług czy gastronomii.